ورزش های روز دنیا را بشناسید

ساخت وبلاگ

این مقاله در مورد شنای رقابتی به عنوان یک فعالیت تفریحی است. برای مقاله عمومی در مورد حرکت انسان در آب ، به شنا مراجعه کنید.
"شناگر" به اینجا هدایت می شود. برای سایر کاربردها ، به شناگر (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

بازی انفجار

شنا یک ورزش مسابقه ای فردی یا تیمی است که برای حرکت در آب نیاز به استفاده از کل بدن فرد دارد. این ورزش در استخرها یا آب های آزاد (به عنوان مثال ، در دریا یا دریاچه) انجام می شود. شنای رقابتی یکی از محبوب ترین ورزش های المپیک است ، با مسابقات مختلف در پروانه ، کرال پشت ، سینه ، آزاد و مختلط فردی. علاوه بر این مسابقات فردی ، چهار شناگر می توانند در یک رله آزاد یا مختلط شرکت کنند. یک رله مختلط متشکل از چهار شناگر است که هرکدام ضربه متفاوتی را شنا می کنند ، که به عنوان کرال پشت ، سینه ، پروانه و سبک سفارش داده می شود.

شنا در هر سکته به مجموعه تکنیک های خاصی نیاز دارد در رقابت ، مقررات مشخصی در مورد فرم قابل قبول برای هر سکته مغزی وجود دارد. همچنین مقرراتی در مورد مجاز بودن انواع لباس شنا ، کلاه ، جواهرات و نوار آسیب در مسابقات وجود دارد. [4] اگرچه ممکن است برای شناگران رقابتی صدمات زیادی از این ورزش وارد شود ، مانند التهاب التهاب مفصل در شانه ها یا زانوها ، همچنین مزایای سلامتی متعددی در ارتباط با این ورزش وجود دارد.

شناگری در آن سوی هلسپونت شنا می کند. جزئیات نقاشی برنارد پیکارت.
شواهدی از شنای تفریحی در دوران ماقبل تاریخ پیدا شده است ، با اولین شواهد مربوط به نقاشی های عصر حجر از حدود 10،000 سال پیش است. منابع کتبی مربوط به 2000 سال قبل از میلاد مسیح است ، و برخی از اولین اشارات مربوط به شنا شامل ایلیاد ، ادیسه ، کتاب مقدس ، بیوولف ، قرآن و سایر موارد است. در سال 1538 ، نیکلاس وینمن ، استاد زبانهای سوئیسی-آلمانی ، اولین كتاب شناخته شده كامل درباره شنا را نوشت: خواندن دلپذیر است)

ورزش های روز دنیا را بشناسید...
ما را در سایت ورزش های روز دنیا را بشناسید دنبال می کنید

برچسب : بازی انفجار, نویسنده : ناشناس kenzo003 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 29 آذر 1399 ساعت: 18:24